BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING OʻZLASHTIRISH JARAYONIDA VUJUDGA KELADIGAN QIYINCHILIKLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI
Keywords:
Kalit so’zlar: aqliy mehnat, boshlang’ich sinf, yetakchilik qobilyatiAbstract
Annotatsiya: Ta`limning mazmuni o`quvchining bilimlarini egallashga
qiziqishi o`z aqliy mehnat natijasidan qanoatlanish hissi bilan uzviy bog`liqdir. Bu his
o`qituvchining rag`batlantirish bilan amalga oshiriladi va o`quvchida samaraliroq
ishlash moyili istagini shakllantiradi. Bolada paydo bo`lgan faxrlanish o`z kuchiga
ishonch hisslari bilimlarni o`zlashtirish va malakalarini rivojlanishiga xizmat qiladi.
Kichik maktab yoshidagi bolalarni o`qitish jarayoni, o`quv faoliyatining asosiy
kamponetlari: O`quv vaziyatlari, o`quv harakatlari, nazorat etishi va baholash bilan
tanishtirishdan boshlanadi. Bu borada barcha predmetli harakatlar aqliy rivojlantirishga
qulay bo’lgan sharoitda amalga oshirilishi juda muhim.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Ta’lim to’g’risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. Toshkent 1997 y.
2. Goliza M.V. “Возристная и педагогичеслая психология”
3. Gafarov A.E, “ Pedagogik amaliyot”. Toshkent 2002 y.
4. Gurova A. “Диагностика психочесткого разбитая детей”.