DAVLAT MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TARBIYACHILARNING KOMPETENSIYAVIY MASHG‘ULOTLARNI BOSHQARISHI
Keywords:
Kalit so‘zlar: kompetensiyaviy yondashuv, maktabgacha ta'lim, mashg‘ulot boshqaruvi, o‘yin texnologiyalari, loyiha usuli, mustaqil fikrlash.Abstract
 
Annotatsiya: Maktabgacha ta'lim tashkilotlarida kompetensiyaviy yondashuv 
asosida  ta'lim-tarbiya  jarayonini  tashkil  etish  o‘ta  muhimdir.  Ushbu  maqolada 
kompetensiyaviy  mashg‘ulotlarning  mohiyati,  ularni  boshqarishning  ahamiyati  va 
samarali boshqarish usullari haqida so‘z yuritiladi. 
References
ADABIYOTLAR RO‘YXATI
1. Rasulov, O. (2023). Kompetensiyaviy yondashuv asosida maktabgacha ta'limni
tashkil etish. Toshkent: Ilmiy Nashr Markazi.
2. Nabieva, Z. (2022). Maktabgacha ta'limda innovatsion pedagogik texnologiyalar.
Samarqand: Ma'naviyat Nashriyoti.
3. G‘ulomov, D. (2023). O‘yin texnologiyalarining ta'limda tutgan o‘rni. Toshkent:
Pedagogika Nashriyoti.
4. Ergashev, N. (2022). Bolalarning ijtimoiy ko‘nikmalarini rivojlantirish metodikasi.
Qarshi: Innovatsiya Matbaa.
5. Karimov, J. (2021). Loyiha usuli va uni ta'limda qo‘llash usullari. Buxoro: Yangi
Avlod Nashriyoti.
6. Xolmatova, L. (2023). Maktabgacha yoshdagi bolalarda mustaqil fikrlashni
rivojlantirish. Nukus: Ta'lim Nashriyoti.
7. Bobojonov, F. (2022). Monitoring va tahlilning ta'lim jarayonidagi o‘rni.
Namangan: Innovatsion Texnologiyalar Nashriyoti.
8. Axmedova, N. (2023). Kompetensiyaviy yondashuvning zamonaviy usullari.
Toshkent: Ilm-Fan Markazi.
9. Bekmurodov, K. (2022). Maktabgacha ta'lim tashkilotlarida mashg‘ulotlarni
boshqarish tamoyillari. Farg‘ona: Ma'lumot Nashriyoti.
10. Abdullayeva, M. (2021). Ta'lim jarayonida individual yondashuvning afzalliklari.
Toshkent: Innovatsion Pedagogika Markazi.