BOSHLANĞİCH SINF O‘QUVCHİLARİ TARBİYASİDA OTA-ONALAR BILAN. HAMKORLİKNİ TASHKİL ETİSH METODİKASİ
##semicolon##
maktab, õqtuvchi, ota-onalar , õquvchi , etomdika, tarbiya, hamkorlik.##article.abstract##
Boshlanğich sinf o‘quvchilari tarbiyasida ota-onalar bilan hamkorlikni tashkil etish. Ota-onalar bilan hamkorlik boshlangʻich sinf oʻquvchilarini tarbiyalashda juda muhim rol oʻynaydi. Ushbu maʼlumotlar va tavsiyalar yordamida oʻqituvchilar ota-onalarni faol ishtirokini taʼminlash, bolalarning rivojlanishiga yordam berish va ularning taʼlim samaradorligini oshirish mumkin. Ota-onalar bilan yaqin hamkorlik bolaning muvaffaqiyatini taʼminlashning asosiy kalitidir.Tarbiya va ilm bir-birini to‘ldiradigan tushunchalar bo‘lib, insonning to‘laqonli shakllanishida ikkisi ham muhim ahamiyatga ega. Agar insonda yaxshi tarbiya bo‘lmasa, uning ilmiy bilimlari jamiyatga foyda keltirish o‘rniga zarar ham yetkazishi mumkin.Bilimli, lekin odobsiz yoki mas’uliyatsiz inson o‘z ilmiga noto‘g‘ri yo‘nalish berib, boshqalarga zarar yetkazishi mumkin. Aksincha, tarbiyali inson bilim olganda uni yaxshi yo‘nalishda ishlatadi va jamiyatga foyda keltiradi. Shu sababli, ota-onalar, ustozlar va tarbiyachilar bolalar tarbiyasiga ilm kabi jiddiy e’tibor berishlari kerak.