TIBBIYOT TALABALARI TOMONIDAN INGLIZ TILINI OʻZLASHTIRISHDA FANLARARO YONDASHUV STRATEGIYASI

Authors

  • Dilafruz Buranova Author

Keywords:

Kalit soʻzlar: tibbiyot, talabalar, ingliz tili, fanlararo yondashuv, tibbiy leksika.

Abstract

Annotatsiya. Tibbiyot oliy oʻquv yurtlarida talabalar tomonidan ingliz tilini takomillashtirishga fanlararo yondashuv talabalarning lingvistik kompetensiyasini oshirishda turli mutaxassislik fanlari bilan uzviylikni taqozo etadi. Mazkur yondashuv tibbiy terminologiyani chuqurroq tushunishga yordam berishi bilan birga, klinik amaliyotda ingliz tilida muloqot qilish koʻnikmalarini rivojlantirishni, tibbiyot talabalari uchun ilmiy tadqiqotlar va xalqaro hamkorlik sifatini yaxshilashga qaratilganligi bilan ahamiyatlidir. Biroq, ingliz tilini oʻqitishning anʼanaviy usullari har doim ham tibbiy taʼlimning oʻziga xos ehtiyojlarini hisobga olmaydi. Shu bois,ingliz tilini oʻqitishda tibbiyot mutaxassisligi fanlariga tayanuvchi hamda ularni til oʻrganish jarayoniga jalb etuvchi fanlararo yondashuvni joriy etish dolzarblik kasb etadi.

Author Biography

  • Dilafruz Buranova

    Toshkent pediatriya tibbiyot instituti

Published

2025-02-08

How to Cite

TIBBIYOT TALABALARI TOMONIDAN INGLIZ TILINI OʻZLASHTIRISHDA FANLARARO YONDASHUV STRATEGIYASI. (2025). Ilm Fan Taraqqiyotida Raqamli Iqtisodiyot Va Zamonaviy ta’limning o’rni Hamda Rivojlanish Omillari, 2(2), 125-129. https://journal-web.uz/index.php/03/article/view/953