SKRIPKА СHОLGʻUSINING ILMIУ TАRIХIУ VА NАZАRIУ-PEDАGОGIK TАMОУILLАRI
Keywords:
Tovush; psixologik; musiqa ijrochiligi; skripka cholg’u asboblari; diapazon; tovush xususiyatlari; ijro etish texnikasi; nota tizimida o’qitish; ansambl; orkestr; musiqa maktabi., Звук; психологический; музыкальное исполнение; скрипичные инструменты; диапазон; звуковые характеристики; техника исполнения; обучение в системе обозначений; ансамбль; оркестр; музыкальная школа.Abstract
Maqolada skripkа сhоlgʻusining ilmiу tаriхiу vа nаzаriу-pedаgоgik tаmоуillаri, musiqiy xususiyatlari, kamonli cholg’u asboblarining tarixiy taraqqiyoti va ta’lim-tarbiyadagi roli, musiqa ijrochiligi yo’liga mos ijro shakllarini yuzaga keltirish g’oyalari haqidagi ma’lumotlar bayon etilgan
В статье описаны научная история и теоретико-педагогические основы игры на скрипке, музыкальные особенности, историческое развитие смычковых инструментов и их роль в воспитании, идеи создания подходящих форм исполнительства музыки.
Downloads
Published
2025-02-15
Issue
Section
Articles
How to Cite
SKRIPKА СHОLGʻUSINING ILMIУ TАRIХIУ VА NАZАRIУ-PEDАGОGIK TАMОУILLАRI. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(3), 153-158. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1356