O'QUVCHILARGA IJTIMOIY FANLARNI O'QITISHNING ZAMONAVIY METODLARI

Authors

  • Nilufar Sharipova Author

Keywords:

ijtimoiy fanlar, zamonaviy ta’lim metodlari, interfaol usullar, texnologik yondashuv, innovatsion pedagogika, ta’lim jarayoni, muammoli ta’lim, loyihaviy ta’lim, raqamli texnologiyalar, xalqaro ta’lim tajribasi.

Abstract

Ushbu maqolada ijtimoiy fanlarni o‘qitishda zamonaviy metodlardan foydalanishning ahamiyati keng yoritiladi. Bugungi kunda ta’lim jarayonida an’anaviy yondashuvlardan tashqari interfaol usullar, texnologik vositalar va innovatsion pedagogik texnikalardan foydalanish tobora dolzarb ahamiyat kasb etmoqda. Ushbu maqolada zamonaviy o‘qitish metodlarining asosiy tamoyillari, ularning o‘quvchilarning bilish faoliyatiga ta’siri va ta’lim jarayonining samaradorligini oshirishdagi o‘rni muhokama qilinadi.

Shuningdek, maqolada zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan, xususan, raqamli platformalar, virtual ta’lim muhitlari, muammoli va loyihaviy ta’lim metodlaridan foydalanish tajribalari tahlil qilinadi. O‘qitish jarayonida ilg‘or pedagogik tajribalarning qo‘llanishi va turli mamlakatlardagi innovatsion ta’lim strategiyalarining samaradorligi haqida ham ma’lumot beriladi. O‘quvchilarning mustaqil fikrlashini rivojlantirish, ijodiy yondashuvini shakllantirish va real hayotga oid bilimlarni amaliyotga tatbiq etish imkoniyatlari zamonaviy metodlar orqali qanday oshirilishi xususida tahliliy yondashuv taqdim etiladi.

Mazkur maqolada, shuningdek, interfaol ta’lim metodlarining afzalliklari va ularning zamonaviy o‘quv jarayonidagi o‘rni ko‘rib chiqiladi. O‘qituvchilarning pedagogik mahoratini oshirish, ta’lim samaradorligini kuchaytirish va zamonaviy innovatsion metodlarni qo‘llash borasida xalqaro tajriba ham tahlil qilinadi.

Author Biography

  • Nilufar Sharipova

    Namangan

     davlat texnika universiteti 1-akademik litsey o‘qituvchisi

Published

2025-02-17

How to Cite

O’QUVCHILARGA IJTIMOIY FANLARNI O’QITISHNING ZAMONAVIY METODLARI. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(3), 226-234. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1408