O‘ZBEKISTON BANKLARIDA MIJOZLARGA XIZMAT KO‘RSATISH SIFATINI OSHIRISH UCHUN STANDARTLASHTIRISH STRATEGIYALARINI ISHLAB CHIQISHNING XORIJ TAJRIBASI
Keywords:
Bank xizmatlari, chakana bank xizmatlari, depozitlar, kreditlar, mijoz, komission haq., банковские услуги, розничные банковские услуги, депозиты, кредиты, клиент, комиссионные, banking services, retail banking services, deposits, loans, customer, feesAbstract
Global bank tizimi va mijozlarga xizmat sifatini oshirish masalasida yuqori darajada strategiyalar olib borilmoqda. Bu bank tizimida yuqorida daromad darajasining oshishi shuningdek, aholining bank xizmatlariga bo’lgan ishonchini samarali darajada ortishiga olib keladi. Bu yerda, Tijorat banklarida mijozlarga xizmat ko’rsatish sifatini oshirishda standartlashtirilgan strategiyalarni xalqaro amaliyoti bank tizimida qo’llashni yoritib berilgan.
на высоком уровне реализуются стратегии, направленные на повышение качества глобальной банковской системы и обслуживания клиентов. Это повышение уровня доходов выше в банковской системе также приводит к эффективному повышению доверия населения к банковским услугам. Здесь освещена международная практика применения в банковской системе стандартизированных стратегий повышения качества обслуживания клиентов в коммерческих банках.
strategies aimed at improving the quality of the global banking system and customer service are being implemented at a high level. This higher income level in the banking system also leads to an effective increase in public confidence in banking services. It highlights the international practice of applying standardized strategies in the banking system to improve the quality of customer service in commercial banks.