DEVELOPING STUDENTS' THINKING SKILLS THROUGH STORIES IN THEIR MOTHER TONGUE LANGUAGE TEXTBOOKS AND READING LITERACY
Ключевые слова:
textbook, mother tongue and reading literacy, reader, story, prose, thinking, primary grade, develop., учебник, родной язык и грамотность чтения, читатель, рассказ, проза, мышление, начальный класс, развивать., darslik, ona tili va o‘qish savodxonligi, o‘quvchi, hikoya, nasr, fikrlash, boshlang‘ich sinf, rivojlantirmoqАннотация
Young schoolchildren's ideas about the world are first formed by reading small prose works. Especially since the stories and fairy tales are small in size, the language is simple and understandable for children, reading them is not difficult for students. This article presents some information about the development of thinking skills of primary school students through stories in the Mother Tongue and Reading Literacy textbooks.
Представления младших школьников об окружающем мире формируются сначала при чтении небольших прозаических произведений. Тем более, что рассказы и сказки небольшого размера, язык простой и понятный для детей, чтение их не составляет труда для школьников. В данной статье представлены некоторые сведения о развитии навыков мышления учащихся начальных классов через рассказы в учебниках «Родной язык и читательская грамотность».
Kichik yoshdagi maktab o‘quvchilarida dunyo to‘g‘risidagi tasavvurlar dastlab kichik-kichik nasriy asarlarni o‘qish orqali shakllanadi. Ayniqsa, hikoya va ertaklar hajman kichik, tili sodda, bola uchun tushunarli bo‘lganligi uchun ham ularni o‘qish o‘quvchilarda qiyinchilik tug‘dirmaydi. Ushbu maqolada Ona tili va o‘qish savodxonligi darsliklaridagi hikoyalar orqali boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish to‘g‘risida ayrim ma’lumotlar keltirilgan.