INGLIZ TILI O`RGANUVCHILARNING IMKONIYATLARINI KENGAYTIRISH: UMUMIY O`RTA TA`LIMDA TEXNOLOGIYANING O`RNI

Авторы

  • Abdullayeva Dilrabo Qo`chqorali qizi Автор

Ключевые слова:

mustaqil ta`lim, ingliz tilini o`rganish,texnologiya, umum o`rta ta`lim maktablari,ta`limiy tadbirlar., самостоятельное обучение, изучение английского языка, технологии, средние школы, образовательные вмешательства., independent learning, English language learning, technology, secondary schools, educational interventions.

Аннотация

Ushbu maqolada o`rta maktab o`quvchilari o`rtasida ingliz tilini mustaqil o`rganishni rivojlantirishda texnologiyaning  roli o`rganiladi. Mavjud adabiyotlarni tizimli ko`rib chiqish orqali turli texnologiyalar va ularning mustaqil ta`limga yordam berish samaradorligi tekshiriladi. Ushbu tadqiqotda qo`llanilgan usullar o`rganilib,empirik natijalar taqdim etiladi,oqibatlar  muhokama qilinadi va kelajakdagi  tadqiqot va amaliyot uchun tavsiyalar beriladi.Amalga oshirilgan tahlilda texnologiyaning o`quvchilarga ingliz tilini o`rganish sayohatiga egalik qilish imkoniyatini berishi va  shu bilan ularning til bilimi va mustaqilligini oshirish imkoniyatlari ta`kidlanadi.

В данной статье исследуется роль технологий в содействии самостоятельному изучению английского языка среди учащихся средних школ. Путем систематического обзора существующей литературы изучаются различные технологии и их эффективность в содействии самостоятельному обучению. В исследовании изучаются использованные методы, представлены эмпирические результаты, обсуждаются последствия и предлагаются рекомендации для будущих исследований и практики. Анализ подчеркивает потенциал технологий, позволяющих учащимся взять на себя ответственность за изучение английского языка, тем самым повышая их лингвистические навыки и автономию.

This paper explores the role of technology in promoting independent English learning among secondary school students. Through a systematic review of existing literature, various technologies and their effectiveness in facilitating independent learning are examined. The study investigates the methods employed, presents empirical findings, discusses implications, and offers recommendations for future research and practice. The analysis underscores the potential of technology to empower students to take ownership of their English language learning journey, thereby enhancing their linguistic proficiency and autonomy.

Биография автора

  • Abdullayeva Dilrabo Qo`chqorali qizi

    Turon Xalqaro Universiteti  magistranti

    Gmail: dilraboa409@gmail.com

    Tel : +998932400496

Опубликован

2025-02-10

Как цитировать

INGLIZ TILI O`RGANUVCHILARNING IMKONIYATLARINI KENGAYTIRISH: UMUMIY O`RTA TA`LIMDA TEXNOLOGIYANING O`RNI. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(1), 184-198. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1070