BOSHLANG‘ICH SINF DARSLARIDA TA’LIM SAMARADORLIGIGA ERISHISHDA XORIJIY TAJRIBALARDAN FOYDALANISH MEXANIZMI

Авторы

  • Tilavova M.M Автор
  • Roziqova N.N Автор

Ключевые слова:

Boshlang‘ich ta’lim, xorijiy tajribalar, ta’lim samaradorligi, pedagogik texnologiyalar, interaktiv metodlar, dars metodikasi.

Аннотация

Maqola boshlang‘ich ta’limda ta’lim samaradorligini oshirish va o‘quvchilarni yuqori darajada rivojlantirishda xorijiy tajribalardan qanday foydalanganini tahlil qiladi. Xorijiy mamlakatlarning ta’lim tizimidagi ilg‘or usullar va amaliyotlar o‘rganilib, ularning o‘ziga xos jihatlari va qo‘llanilishi ko‘rib chiqiladi. Bunda pedagogik texnologiyalar, dars o'tish metodikasi, interaktiv va amaliy yondashuvlar kabilarga alohida e'tibor qaratiladi. Maqolada ta’lim tizimlaridagi xorijiy tajribalar yurtimizda ham qanday samarali qo‘llanilishi mumkinligi muhokama qilinadi.

Биографии авторов

  • Tilavova M.M

    Buxoro davlat  pedagogika instituti,

    Boshlang’ich ta’lim kafedrasi professori, p.f.n.,

  • Roziqova N.N

    Osiyo xalqaro  universiteti magistranti

Опубликован

2025-02-12

Как цитировать

BOSHLANG‘ICH SINF DARSLARIDA TA’LIM SAMARADORLIGIGA ERISHISHDA XORIJIY TAJRIBALARDAN FOYDALANISH MEXANIZMI. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(1), 314-317. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1158