BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARI TARBIYASIDA OTA-ONALAR BILAN HAMKORLIKNI TASHKIL ETISH METODIKASI
##semicolon##
boshlang‘ich sinf, tarbiya, ota-onalar, hamkorlik, metodika, o‘qituvchi, ta’lim.##article.abstract##
Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tarbiyasida ota-onalar bilan hamkorlikni tashkil etish metodikasi tahlil qilinadi. Ota-onalar va maktab o‘rtasidagi samarali muloqot bolalarning shaxsiy va intellektual rivojlanishiga ta’sir qiluvchi muhim omil hisoblanadi. Maqolada ota-onalar bilan ishlash usullari, tarbiyaviy jarayonda ularning ishtirokini oshirish metodlari hamda hamkorlik samaradorligini oshirish bo‘yicha tavsiyalar keltiriladi.
##submission.downloads##
##submissions.published##
2025-02-12
##issue.issue##
##section.section##
Articles
##submission.howToCite##
BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARI TARBIYASIDA OTA-ONALAR BILAN HAMKORLIKNI TASHKIL ETISH METODIKASI. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(2), 80-82. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1200