O‘QITISH JARAYONIDA TALABALARNING TA’LIM OLGANLIKNI NAZORAT QILISH VA TASHXISLASH PRINTSIPLARI

##article.authors##

  • AVAZOVA ADOLAT ARSLON QİZİ ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Diagnostika, pedagogik diagnostika, korreksiyalash, intellektual, funksiya, metodika, tashxis, kombinatsiya, psixologik, ob’ektivlik, sistemalilik, frontal, oshkoralik, bilim, ko’nikma, malaka, nazorat, tekshirish, hisobga olish, oraliq nazorat, joriy nazorat, yakuniy nazorat,baholash, shkalalash, modellashtirish.

##article.abstract##

Oliy ta’lim muassasalarida malakaviy amaliyot jarayonida bo’lajak mutaxassis pedagoglar talabalarni bilim, ko‘nikma va malaka tushunchalarini ta’riflanganligi, ta’lim olganlikni nazorat qilish va tashxislash printsiplarini va  o’z kasbiga mos nazariy bilimlarni mustaqil, ijodiy ravishda hayotga tadbiq etish yo’llarini o’rganadi, kasbga hos malakalarni egallaydi, bolalar rivojlanishini kuzatadi, tahlil qiladi, bilim darajasini baholash bilan birga bolalarga turli faoliyatlarni tashkil etish, ta’lim va tarbiyaviy ishlarni rejalashtirishni o’rganadilar.

##submission.authorBiography##

  • AVAZOVA ADOLAT ARSLON QİZİ
    Xalqoro innovatsiyalar universiteti magistranti.

##submissions.published##

2025-02-15