АКСИОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД КАК ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Keywords:
Ключевые слова: аксиология, аксиологизация, межкультурная компетентность, интеграция, межкультурный подход, межкультурная коммуникация, интеркоммуникация, межкультурное понимание, Kalit so’zlar: aksiologiya, aksiologizatsiya, madaniyatlararo kompetentsiya, integratsiya, madaniyatlararo yondashuv, madaniyatlararo muloqot, o'zaro aloqa, madaniyatlararo tushunishAbstract
Аннотация: Данная статья рассматривает аксиологический подход как ключевой фактор в процессе формирования межкультурной компетентности у будущих учителей английского языка. Аксиологический подход, сосредоточенный на ценностях позволяет эффективно развивать у студентов умение взаимодействовать в многонациональной и многокультурной среде. Подчеркивается важность интеграции аксиологических аспектов в учебные программы и методики обучения английскому языку. Применение аксиологического подхода способствует формированию профессиональных и личностных качеств будущих учителей, необходимых для успешного межкультурного общения и педагогической деятельности.
Annotatsiya: Ushbu maqola bo'lajak ingliz tili o'qituvchilarida madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirish jarayonining asosiy omili sifatida aksiologik yondashuvni ko'rib chiqadi. Qadriyatlarga yo'naltirilgan aksiologik yondashuv talabalarga ko'p millatli va ko'p madaniyatli muhitda o'zaro ta'sir qilish qobiliyatini samarali rivojlantirishga imkon beradi. Ingliz tilini o‘qitishning o‘quv dasturlari va metodlariga aksiologik jihatlarni kiritish muhimligi ta’kidlangan. Aksiologik yondashuvdan foydalanish kelajakdagi o'qituvchilarning muvaffaqiyatli madaniyatlararo muloqot va o'qitish faoliyati uchun zarur bo'lgan kasbiy va shaxsiy fazilatlarini shakllantirishga yordam beradi.