4-5 YOSHLI BOLALARDA E’TIBOR,XOTIRA VA MANTIQIY FIKIRLASHNI RIVOJLANTIRISHDA MENTAL ARIFMETIKANING AHAMIYATI.

Authors

  • Yo’ldosheva Nilufar Author
  • Sharopova Amira Muzaffarovna Author

Keywords:

KALIT SO’ZLAR: Aqliy qobiliyat, mental arifmetika, xotira, e’tibor, diqqat, raqamlarni tasavvur qilish, aqliy rivojlanish.

Abstract

          ANNOTATSIYA. Ushbu maqolada mental arifmetikaning asosiy tamoyillari, usullari va uning taʼlim jarayoniga qo‘shadigan hissasi tahlil qilingan. Shuningdek, bolalarning aqliy qobiliyatlarini rivojlantirishda mental arifmetikaning ta'siri, o‘yinlar va interaktiv faoliyatlar orqali amalga oshirilishi ko‘rsatib berilgan.  Mental arifmetika orqali bolalar raqamlar bilan ishlashni o‘rganib, matematik ko‘nikmalarini rivojlantiradilar, bu esa ularning umumiy intellektual rivojlanishiga ijobiy ta'sir ko‘rsatadi. Ushbu tadqiqot natijalari, maktabgacha taʼlim muassasalarida mental arifmetika dasturlarini joriy etishning zarurligini ta'kidlaydi va pedagoglarga bolalarning aqliy rivojlanishini qo‘llab-quvvatlashda yangi yondashuvlarni taklif etadi.

Author Biographies

  • Yo’ldosheva Nilufar

    Xalqaro Nordik Universiteti

    Talim tarbiya nazaryasi va metodikasi

    Maktabgacha talim yònalishi 2 kurs magistranti

  • Sharopova Amira Muzaffarovna

    Xalqaro Nordik Universiteti

    Talim tarbiya nazaryasi va metodikasi

    Maktabgacha talim yònalishi 2 kurs magistranti

Published

2025-01-23

How to Cite

4-5 YOSHLI BOLALARDA E’TIBOR,XOTIRA VA MANTIQIY FIKIRLASHNI RIVOJLANTIRISHDA MENTAL ARIFMETIKANING AHAMIYATI. (2025). Yangi O’zbekiston Taraqqiyotida Tadqiqotlarni o’rni Va Rivojlanish Omillari, 15(2), 225-228. https://journal-web.uz/index.php/05/article/view/300