BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INKLYUZIV TA’LIMNI TASHKIL ETISH TAMOYILLARI
##semicolon##
Kalit so‘zlar: inklyuziv ta'lim, boshlang‘ich sinf, bilim olish, shaxsiy rivojlanish, bolalar, qobiliyatlar.##article.abstract##
Annotatsiya: Ta’lim sohasida inklyuziv yondashuv, har bir bolaning o‘ziga xos
qobiliyatlari va ehtiyojlarini inobatga olishni talab qiladi. Boshlang‘ich ta’lim davri,
bolalarning o‘z shaxsiyatini shakllantirish, ijtimoiy ko‘nikmalarni rivojlantirish va
bilim olish jarayonida muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada, boshlang‘ich
sinflarda inklyuziv ta’limni tashkil etish tamoyillari haqida ma'lumotlar berilgan.
##submission.citations##
Foydalanilgan adabiyotlar:
1. Abdullaeva, M. (2021). "Inklyuziv ta’lim: nazariya va amaliyot". Toshkent:
O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim vazirligi.
2. Toshpulatova, S. (2022). "Boshlang‘ich ta’limda inklyuziv yondashuv".
Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti.
3. Qodirova, N. (2023). "O‘zbekistonda inklyuziv ta’limni rivojlantirish
strategiyalari". Tashkent: O‘zbekiston Fanlar Akademiyasi.
4. Jumayeva, D. (2022). "Pedagogik innovatsiyalar va inklyuziv ta’lim". Buxoro:
Buxoro Davlat Universiteti.
5. Xolmatova, R. (2021). "Boshlang‘ich sinflarda ta’lim jarayonini inklyuziv tashkil
etish". Farg‘ona: Farg‘ona Davlat Universiteti.
6. Saidova, L. (2023). "Ta’limda madaniy xilma-xillik va inklyuziv yondashuv".
Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti.
7. Mirzaeva, A. (2022). "O‘qituvchilarning inklyuziv ta’lim bo‘yicha malakasini
oshirish". Andijon: Andijon Davlat Universiteti.