BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INKLYUZIV TA’LIMNI TASHKIL ETISH TAMOYILLARI

##article.authors##

  • Mahkamova Mashxura Qurbonboevna ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so‘zlar: inklyuziv ta'lim, boshlang‘ich sinf, bilim olish, shaxsiy rivojlanish, bolalar, qobiliyatlar.

##article.abstract##

Annotatsiya: Ta’lim sohasida inklyuziv yondashuv, har bir bolaning o‘ziga xos 
qobiliyatlari va ehtiyojlarini inobatga olishni talab qiladi. Boshlang‘ich ta’lim davri, 
bolalarning  o‘z  shaxsiyatini  shakllantirish,  ijtimoiy  ko‘nikmalarni  rivojlantirish  va 
bilim  olish  jarayonida  muhim  ahamiyatga  ega.  Ushbu  maqolada,  boshlang‘ich 
sinflarda inklyuziv ta’limni tashkil etish tamoyillari haqida ma'lumotlar berilgan. 

##submission.citations##

Foydalanilgan adabiyotlar:

1. Abdullaeva, M. (2021). "Inklyuziv ta’lim: nazariya va amaliyot". Toshkent:

O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim vazirligi.

2. Toshpulatova, S. (2022). "Boshlang‘ich ta’limda inklyuziv yondashuv".

Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti.

3. Qodirova, N. (2023). "O‘zbekistonda inklyuziv ta’limni rivojlantirish

strategiyalari". Tashkent: O‘zbekiston Fanlar Akademiyasi.

4. Jumayeva, D. (2022). "Pedagogik innovatsiyalar va inklyuziv ta’lim". Buxoro:

Buxoro Davlat Universiteti.

5. Xolmatova, R. (2021). "Boshlang‘ich sinflarda ta’lim jarayonini inklyuziv tashkil

etish". Farg‘ona: Farg‘ona Davlat Universiteti.

6. Saidova, L. (2023). "Ta’limda madaniy xilma-xillik va inklyuziv yondashuv".

Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti.

7. Mirzaeva, A. (2022). "O‘qituvchilarning inklyuziv ta’lim bo‘yicha malakasini

oshirish". Andijon: Andijon Davlat Universiteti.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-02-04

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##common.pagination##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##