SPORT USLUBINING MODA SANOATIGA TA’SIRI

##article.authors##

  • Islomova Farodisabonu Zafar qizi ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so‘zlar: sport uslubi, moda sanoati, brend strategiyalari, kundalik kiyim, zamonaviy texnologiyalar.

##article.abstract##

 
Annotatsiya: Mazkur  maqolada sport uslubining  zamonaviy  moda  sanoatiga 
ta’siri o‘rganilgan. Sport uslubi nafaqat kundalik kiyinish madaniyatida, balki yuqori 
moda  brendlarining  kolleksiyalarida  ham  o‘z  aksini  topmoqda.  Tadqiqotda  sport 
kiyimlari  va  aksessuarlarining  moda  sanoati  uchun  iqtisodiy,  madaniy  va  estetik 
jihatlari  tahlil  qilingan.  Zamonaviy  texnologiyalar,  brend  strategiyalari  va 
iste’molchilar talabining sport uslubining rivojlanishidagi roli alohida ko‘rib chiqilgan. 

##submission.citations##

Foydalanilgan adabiyotlar:

1. Nike va Adidas kompaniyalarining rasmiy hisobotlari, 2023.

2. Qosimova M.C., Abduhalilova L.T. Marketing tadqiqotlari: O’quv qo’llanma.

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti, 2007.

3. Axmedov A.S. Dizayn asoslari. Toshkent: Fan, 2018.

4. “Sport kiyimlari bozorining rivojlanishi va innovatsion yechimlar,” O‘zbekiston

innovatsiya markazi nashri, 2022.

5. O‘zbekistonda sport uslubidagi mahsulotlarga talabning o‘sishi,” Iqtisodiyot va

tadqiqotlar jurnali, 2023.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-01-18

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##common.pagination##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##