BIRINCHI KURS TALABALARINING LINGVISTIK KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISHDA O‘QITUVCHI-TALABA MUNOSABATLARINING O‘RNI
##semicolon##
Kalit so‘zlar : Lingvistik kompetensiya, o‘qituvchi-talaba munosabatlari, muloqot, pedagogik yondashuv, , nutqiy faoliyat, kompetensiyani rivojlantirish, motivatsiya.##article.abstract##
Annotatsiya: Ushbu maqolamizda birinchi kurs talabalarining lingvistik
kompetensiyasini rivojlantirishda ustoz shogird munosabatlarining o‘rni xaqida
ma’lumotlar keltirib o‘tamiz. Bundan tashqari, o‘qituvchi va talaba o‘rtasidagi
samarali muloqotning, metodik yondashuvlar, pedagogik texnikalar va innovatsion
o‘qitish usullarining lingvistik ko‘nikmalarni shakllantirishdagi roli o‘rganiladi.
Shuningdek, o‘qituvchining motivatsiya berish, talabaning nutqiy faoliyatini faol
tarzda qo‘llab-quvvatlash va talaba-o‘qituvchi munosabatlarini ijobiy tashkil etish
orqali lingvistik kompetensiya darajasini oshirish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi.
##submission.citations##
Foydalanilgan adabiyotlar:
1. Sattorova Fazilat 2021. “Lingvistik kompetensiyaning ingliz tilini xorijiy til
sifatida oʻqitishdagi ahamiyati”. O‘zbekiston: til va madaniyat 2: 105-123
2. Mahmudov, Nizomiddin. 2013. “Termin, badiiy so‘z va metafora”. O‘zbek tili va
adabiyotidan.
3. Aminov, Hasan. 2018. “O‘zbekiston san’atida temuriylar siymosi”.
“O‘zbekistonda xorijiy tillar”
4. Xojaeva, N. (2020). Pedagogik kommunikatsiya va uning lingvistik jihatlari.
Tashkent: Science.
5. Karimova, M. (2018). Talabalarning lingvistik kompetensiyasini rivojlantirishning
innovatsion usullari. Tashkent: Academy Press.