BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK, PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: O’qituvchi, maktab, ta’lim, ijodkorlik, didaktik, usul, metod, kreativ, pedagogika, shaxs, faollik, o‘quvchi, boshlang‘ich ta’lim, qobiliyat.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o’quvchilarining ijodiy
qobiliyatini rivojlantirishning ijtimoiy psixologik xususiyatlari, didaktik usul va
metodalrdan foydalanish haqida ilmiy-amaliy tavsiyalar berilgan.
References
Foydalanilgan adabiyotlar
1. Mirziyoyev Sh.M. Milliy taraqqiyot yo‘ limizni qat’ iyat bilan davom ettirib,
yangi bosqichga ko‘taramiz. - T.: O‘zbekiston, NMIU, 2018. – B. 570
2. Raxmatullaeva N.B. Ernazarova M.S Boshlang‘ ich sinf o‘qituvchilarining nutqini
muloqatini rivojlantirish. “Oriental Art and Culture” . 6-b.
3. Ochilob F.I. Ilg‘ or pedagogik texnologiyalar asosida boshlang‘ich sinflarda dars
samaradorligini oshirish xususiyatlari. Zamonaviy ta’lim /
СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИ. 2016. 5. -7 s.
4. Murodjon o‘g‘li, U. I. (2024). BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNI DARS
JARAYONIDA PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHGA
O ‘RGATISH. Ta'lim innovatsiyasi va integratsiyasi, 17(3), 151-154.
5. Safo Ochil, K. Xoshimov. O‘zbek pedagogikasi antologiyasi. – Toshkent,
O‘ qituvchi, 1999. 478 s.
6. Davletshin M.G. O‘quvchilarda texnik qobiliyatning rivojlanishi. Toshkent. 1991.
7. G‘oziyev E. Tafakkur psixologiyasi. Toshkent. O‘qituvchi.1991.
8. Bobaqulova D.M. Umumiy pedagogika (o‘quv qo‘llanma). –Toshkent, 2021.-256
s.
9. O’tkir Tolipov. Ustoz shogirt qadriyatlari, – Toshkent, 2015.-63 s.