O‘ZBEK XALQ QO‘SHIQLARI VOSITASIDA O‘QUVCHILARNI MA’NAVIY-AXLOQIY SHAKLLANTIRISH
Keywords:
Tayanch sơzlar: xalq qo’shiqlari, madaniyat, submadaniyat, musiqa, qo’shiq, hissiyot, ma’naviyat, axloqiy madaniyat, san’at, adabiyot,bola, mahoratAbstract
Annotasiya: Ushbu maqolada ơzbek xalq qơshiqlarining yosh avlodni komil
inson qilib tarbiyalashidagi ơrni va ma’naviy-axloqiy shakllantirishi haqida bayon
etilgan. Xalq qo’shiqlari inson hissiyotiga kuchli ta'sir eta olish xususiyatiga ega
bơlib, axloqiy tarbiyaning muhim manbaidir.
References
ADABIYOTLAR:
1. 1.Ҳ.Нурматов.”Мусиқа ва эстетик маданият-Тошкент.Т.Д.П.У.1995 йил
2. Nurullayev F.G. “Musiqa ta’limida Buxoro folklor qo’shiqlarini o’rgatishning
ilmiy-metodik xususiyatlari(5-7-sinflar misolida)” -(PhD)diiss.ishi
BuxDU.2021y
2. 3.Asafyev B.V. On musical and creative skills in children //Selected articles on
musical enlightenment and education. L., 1973. - pp. 91-95.
3. 4.Nurullaev F.G. The role of folklore in the raising of children. European Journal
of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. 8 No. 12, 2020 Part
IIIISSN 2056-5852.
4. 5.Нуруллаев Ф.Г., Композиционный и исполнительский процесс в музыке //
«SCIENTIFIC PROGRESS» Scientific Journal ISSN: 2181-1601, 2021.- pp. 576-
581.
5. Нуруллаев Ф.Г. Импровизаторское творчество в ХХ веке по сфере музыке//
«SCIENTIFIC PROGRESS» Scientific Journal ISSN: 2181-1601, 2021.- pp. 582-
587.
6. Nurullayev F.G. FORMATION OF AESTHETIC EDUCATION OF CHILDREN
ON THE EXAMPLE OF BUKHARA FOLKLORE SONGS. Euro-Asia
Conferences 1 (1), 34-36.
7. Nurullayev F.G. METHODOLOGICAL REQUIREMENTS FOR THE
SELECTION OF BUKHARA FOLK SONGS IN MUSIC EDUCATION. Web of
Scientist: International Scientific Research Journal 1 (01), 83-88.
8. Nurullayev Farrux Gaybulloyevich. Maktabgacha yoshdagi bоlalarning musiqiy
faoliyati. THE MULTIDISCTIPLINARE JOURNAL OF SCIENCE AND
TECHNOLOGY,VOLUME-3, ISSUE-4,ISSN: 2582-4686 SJIF 2021-3.261,SJIF
2022-2.889,2023-5.384 ResearchBib IF: 8.848 / 2023, 14-19.
9. Нуруллаев Ф.Г., Нуруллаева Н.К. Музыкально-историческое наследие
центральной Азии (психологический настрой армии Темура). Психология
XXI столетия, 18-20 марта 2020 года С. 115-118.
10. Нуруллаев Ф.Г. Мусиқа таълимида Бухоро фольклор қўшиқларига
қўйиладиган методик талаблар. Pedagogik mahorat, Ilmiy-nazariy va metodik
jurnal 2020, 3-son. Buxoro. Б.175-180.
11. Нуруллаев Ф.Г., Нуруллаева Н.К. Роль фольклорных песен в воспитании
учащихся. Научно– методический журнал «Проблемы педагогики» №3(48).
Москва 2020. С.15-17.
12. Нуруллаев Ф.Г., Нуруллаева Н.К. Формирование эстетического воспитания
детей на примере Бухарских фольклорных песен. «MODERN SCIENTIFIC
CHALLENGES AND TRENDS» collection of scientific works of the
international scientific conference Issue 4(260 Warsaw, Poland 2020. P. 139.
13. Nurullayev F.G., Madrimov B.K., Rajabov T.I. Teaching Bukhara Children Folk
Songs in Music Lessons as an Actual Problem. International Journal of
Psychosocial Renabilitation, Vol.24, Issue 04, 2020 P. 6049.
14. Нуруллаев Ф.Г., Случайный выбор качественных характеристик материала
по музыки или порядок его изложения в процессе создания музыки или
исполнения опуса//«SCIENTIFIC PROGRESS» Scientific Journal. ISSN: 2181-
1601, 2021.- pp. 588-593.
15. Nurullayev F.G. FORMATION OF AESTHETIC EDUCATION OF CHILDREN
ON THE EXAMPLE OF BUKHARA FOLKLORE SONGS. Euro-Asia
Conferences 1 (1), 34-36.
16. Nurullayev F.G The Role and Significance of Folk Music in Raising
Children.European Journal of Innovation in Nonformal Education(EJINE)
Volume 2| Issue 5| ISSN:2795-8612 . Accepted 14 May2022.
17. 18.Nurullayev F.G. METHODOLOGICAL REQUIREMENTS FOR THE
SELECTION OF BUKHARA FOLK SONGS IN MUSIC EDUCATION. Web of
Scientist: International Scientific Research Journal 1 (01), 83-88.
18. 19.Nurullayeva N.G., Nurullaeva N.K., Nurullaev B.G. Role and significance of
folklor music in the upbringing of children of preschool age. Academicia An
International Multidisciplinary Research Journal. Vol.10, Issue 10, October 2020.
19. 20.Nurullayev F.G. Узлуксиз таълим тизимида Бухоро фольклор
қўшиқларини ўргатишнинг ўрни ва аҳамияти// O’zbekiston Milliy Universiteti
xabarlari, Ilmiy-nazariy va metodik jurnal 2021-yil 6-son.- Toshkent. B.177-186.
20. 21.Нуруллаев Ф.Г., Музыкальный процесс в западной музыке//
«SCIENTIFIC PROGRESS» Scientific Journal ISSN: 2181-1601, 2021. - pp.570-
575.
21. Нуруллаев Ф.Г., Нуруллаева Н.К. Роль фольклорных песен в воспитании
учащихся// Научно – методический журнал «Проблемы педагогики». №3
(48). - Москва 2020.- С.15-17.
22. Nurullayev F.G The Role and Significance of Folk Music in Raising
Children.European Journal of Innovation in Nonformal Education(EJINE)
Volume 2| Issue 5| ISSN:2795-8612. Accepted 14 May2022.
23. 24.Nurillaev F.G. Results of Experimental Work on Teaching Bukhara Folk
Songs in Music Education and their Effectiveness. International Journal of Trend
in Scientific Research and Development (IJTSRD) Special Issue on Modern
Trends in Science, Technology and Economy.P.106-109.Available Online:
www.ijtsrd.com e-ISSN: 2456 – 6470
24. 25.Нуруллаев Ф.Г., Норова Ш.У. Психология музыкальных дидактических
игр на интегрированных занятиях// Вестник интергративной психологии.
Журнал для психологов. Выпуск №17, 2018. – С.295-299.
25. 26.Nurillaev Farrukh Gaybullaevich- The technology of organizing the aesthetic
education of students by means of folk songs. European Chemical Bulletin
(Scopus-Q3) ISSN2063-5346. 2023, 12 (Special Issue7), 1987-1996
26. 27.Фаррух Гайбуллоевич Нуруллаев. Моделирования педагогических с
музыкальным уклоном действие объектов через математический аппарат в
педагогике// SCIENCE AND EDUCATION SCIENTIFIC JOURNAL, ISSN
2181-0842, VOLUME 3, ISSUE 1, JANUARY 2022.589-595.
27. 28.Фаррух Гайбуллоевич Нуруллаев. Интерактивные уроки музыки по
программы STEAM// SCIENCE AND EDUCATION SCIENTIFIC JOURNAL,
ISSN 2181-0842, VOLUME 3, ISSUE 1, JANUARY 2022.595-602.
28. Нодира Каримовна Нуруллаева. Методические аспекты музыкального
образования, особенности обучения народных песен в 5-7 классах//
SCIENCE AND EDUCATION SCIENTIFIC JOURNAL, ISSN 2181-0842,
VOLUME 3, ISSUE 1, JANUARY 2022.957-963.