TARBIYACHILAR HAMKORLIGIDA MASHG‘ULOTLARNI NAZORAT QILISH VA BOSHQARISH
Keywords:
Kalit so‘zlar: Maktabgacha ta’lim, tarbiyachi, pedagogik nazorat, boshqaruv, o‘quv jarayoni, didaktik yondashuv, innovatsion metodlar.Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim muassasalarida
tarbiyachilar tomonidan mashg‘ulotlarni nazorat qilish va boshqarishning metodik
jihatlari tahlil qilinadi. Bolalarning rivojlanish jarayonini tizimli ravishda kuzatish,
nazorat qilish va samarali boshqarish orqali ularning ta’lim olishi va ijtimoiy
ko‘nikmalarini shakllantirish imkoniyatlari yoritilgan.
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
1. Vygotskiy, L.S. (1934). O‘yin va ta’lim jarayoni. Moskva: Pedagogika.
2. Bruner, J. (1983). Bolalar bilim olish jarayonida o‘yin metodlarining ahamiyati.
Nyu-York: Cambridge Press.
3. Amonov, Sh.A. (2023). Innovatsion pedagogik texnologiyalar. Toshkent: Fan va
texnologiya nashriyoti.
4. Jalilova, F. (2024). Maktabgacha ta’limda kreativ pedagogika va innovatsiyalar.
Toshkent: Innovatsion ta’lim markazi.