BOSHLANG’ICH SINF O‘QUVCHILARINING INTEGRATSION YONDASHUV ASOSIDA IJODIY SALOHIYATINI OSHISH YO‘LLARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: boshlang‘ich sinf, Integratsion yondashuv, ijodiy salohiyat, ta'lim metodikasi, tasavvur, ijodiy fikrlash, o‘z-o‘zini ifoda etish, ko‘nikmalar, innovatsion ta'lim.Abstract
Ushbu  maqolada  boshlang‘ich  sinf  o‘quvchilarining  ijodiy  salohiyatini 
oshirishning  integratsion  yondashuv  asosida  amalga  oshirilishi  ko‘rib  chiqiladi. 
Integratsion yondashuv o‘quvchilarga turli fanlar o‘rtasida bog‘lanishlarni o‘rnatish va 
bir vaqtning o‘zida bir nechta ko‘nikmalarni rivojlantirish imkonini beradi. Maqola 
ijodiy fikrlash, tasavvur va muammoni hal qilish kabi ko‘nikmalarni rivojlantirishga 
yordam beradigan metod va texnikalar bilan tanishtiradi. Shuningdek, o‘quvchilarda 
o‘z-o‘zini ifoda etish, tashabbuskorlik va xulq-atvorni yaxshilash uchun integratsion 
yondashuvning  ahamiyati  tahlil  qilinadi.  Ta'lim  jarayonida  ijodiy  salohiyatni 
oshirishning samarali usullari va metodik yondashuvlar keltirilgan. 
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Djalilov, Sh. (2023). Boshlang‘ich ta'limda ijodiy salohiyatni rivojlantirish
metodlari. Tashkent: O‘qituvchi nashriyoti.
2. Ibragimov, R. (2022). Integratsion yondashuv asosida boshlang‘ich sinfda ijodiy
fikrlashni rivojlantirish. Samarkand: Samarqand universiteti nashriyoti.
3. Tursunov, S. (2021). Ta'limda ijodiy yondashuvlar va amaliy metodlar. Tashkent:
Ta'lim nashriyoti.
4. Bazarov, F. (2024). Innovatsion metodlar yordamida boshlang‘ich sinfda ijodiy
salohiyatni rivojlantirish. Bukhara: Buxoro davlat universiteti nashriyoti.
5. Kamalov, M. (2023). Boshlang‘ich ta'limda kreativ metodlar va integratsion
yondashuv. Andijon: Andijon davlat universiteti nashriyoti.