O’ZBEKISTONDA KAR VA ZAIF ESHITUVCHI O‘QUVCHILAR UCHUN IXTISOSLASHTIRILGAN MAKTAB-INTERNATLAR TARIXI
Keywords:
Kalit so’zlar. O’zbekisrton, kar va zaif eshituvchi, maktab-internat, ta’lim, Surdopedagogika, Sovet Ittifoqi, Toshkent, Mustaqillik, psixolog, ijtimoiy pedagog, dastur, pedagogic metodika, jamiyatAbstract
Annotatsiya. O'zbekistonda kar va zaif eshituvchi o'quvchilar uchun
ixtisoslashtirilgan maktab-internatlar tarixi juda murakkab va hayotiy ahamiyatga ega
bo'lgan jarayonni tashkil etadi. Bu maktablarning tashkil etilishi, rivojlanishi va
bugungi kunda mavjud bo'lgan tizimi, davlatning ta'lim sohasidagi e'tibori va
jamiyatda har bir fuqaroga teng imkoniyat yaratishga bo'lgan intilishining bir
ko'rsatkisidir. Maqolada O'zbekistondagi kar va zaif eshituvchi o'quvchilar uchun
ixtisoslashtirilgan maktab-internatlar tarixi, uning rivojlanish bosqichlari, ta'lim
tizimidagi o'zgarishlar va jamiyatdagi o'rni haqida batafsil ma'lumot beriladi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
1. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 12-oktabrdagi “Jismoniy, aqliy,
sensor yoki ruhiy nuqsonlari bo’lgan bolalar uchun davlat ixtisoslashtirilgan ta’lim
muassasalari to’g’risida”gi 638-sonli farmoni.
2. Sh.Mirziyoyev. “Yangi O’zbekistonda erkin va farovon yashaylik!” . -Toshkent-
2021.
3. Karimova O. Oila huquqi asoslari – Toshkent: “O’qituvchi”, 2003
4. WWW.Lex.uz internet sayti.
5. Ziyo.uz internet sayti