DEVIANT XULQ-ATVORLI O‘SMIRLAR IJODIY FIKRLASH JARAYONINI TAKOMILLASHTIRISH MASALASINI PSIXOLOGIK TADQIQOTLARDA O‘RGANILISHI
Ключевые слова:
deviant xulq-atvor, o‘smirlar, ijodiy fikrlash, psixologik tadqiqot, ijtimoiy moslashuv, ta’lim, muammolarni hal qilish.Аннотация
Mazkur maqolada deviant xulq-atvorli o‘smirlarning ijodiy fikrlash jarayonini takomillashtirish masalasi psixologik tadqiqotlar nuqtayi nazaridan o‘rganiladi. Ijodiy fikrlashning rivojlanishi o‘smirlarning ijtimoiy moslashuvi va muammolarni hal qilish qobiliyatiga ijobiy ta’sir ko‘rsatishi tadqiq etilgan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, ijodiy tafakkurni qo‘llab-quvvatlash orqali o‘smirlarning deviatsiyaga moyilligini kamaytirish va ularni konstruktiv faoliyatga yo‘naltirish mumkin. Ushbu maqola ta’lim muassasalari, psixologlar va pedagoglar uchun dolzarb amaliy tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.
Опубликован
2025-02-01
Выпуск
Раздел
Articles
Как цитировать
DEVIANT XULQ-ATVORLI O‘SMIRLAR IJODIY FIKRLASH JARAYONINI TAKOMILLASHTIRISH MASALASINI PSIXOLOGIK TADQIQOTLARDA O‘RGANILISHI. (2025). Ta’limda Raqamli Texnologiyalarni Tadbiq Etishning Zamonaviy Tendensiyalari Va Rivojlanish Omillari, 39(2), 160-164. https://journal-web.uz/index.php/01/article/view/642