BOSHLANG'ICH TA’LIMDA O'QUVCHILARI O'RTASIDA DARSGA QIZIQISHNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI ((METODIK TAVSIYA)

Authors

  • Abdullayeva Dilfuzaxon Alisher qizi Author

Keywords:

Boshlang'ich ta’lim, maktab, o'quvchilar, gamification, hands-on faoliyati, qiziqish, dars, o'qitish, ta'lim, o'yinlar va musobaqalar.

Abstract

Darsga qiziqishni shakllantirish boshlang'ich sinf o'quvchilarining akademik muvaffaqiyatlari va umumiy faolligini oshirish uchun juda muhimdir. Ushbu metodik tavsiyada boshlang'ich sinf o'quvchilari o'rtasida darsga qiziqishni rivojlantirish uchun o'qituvchilar foydalanishi mumkin bo'lgan turli strategiyalarni o'rganishga qaratilgan. Adabiyotlarni ko'rib chiqish orqali metodik tavsiyada o`quvchilarni jalb qilish va o'rganishni rivojlantirish uchun o`quvchilarga yo'naltirilgan o'qitish, gamifikatsiya va amaliy mashg'ulotlar zarurligi ta'kidlangan.

Published

2025-01-31

How to Cite

BOSHLANG’ICH TA’LIMDA O’QUVCHILARI O’RTASIDA DARSGA QIZIQISHNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI ((METODIK TAVSIYA). (2025). Ustozlar Uchun, 67(1), 12-17. https://journal-web.uz/index.php/02/article/view/601