BOSHLANG'ICH TA’LIMDA O'QUVCHILARI O'RTASIDA DARSGA QIZIQISHNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI ((METODIK TAVSIYA)
##semicolon##
Boshlang'ich ta’lim, maktab, o'quvchilar, gamification, hands-on faoliyati, qiziqish, dars, o'qitish, ta'lim, o'yinlar va musobaqalar.##article.abstract##
Darsga qiziqishni shakllantirish boshlang'ich sinf o'quvchilarining akademik muvaffaqiyatlari va umumiy faolligini oshirish uchun juda muhimdir. Ushbu metodik tavsiyada boshlang'ich sinf o'quvchilari o'rtasida darsga qiziqishni rivojlantirish uchun o'qituvchilar foydalanishi mumkin bo'lgan turli strategiyalarni o'rganishga qaratilgan. Adabiyotlarni ko'rib chiqish orqali metodik tavsiyada o`quvchilarni jalb qilish va o'rganishni rivojlantirish uchun o`quvchilarga yo'naltirilgan o'qitish, gamifikatsiya va amaliy mashg'ulotlar zarurligi ta'kidlangan.
##submission.downloads##
##submissions.published##
2025-01-31
##issue.issue##
##section.section##
Articles
##submission.howToCite##
BOSHLANG’ICH TA’LIMDA O’QUVCHILARI O’RTASIDA DARSGA QIZIQISHNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI ((METODIK TAVSIYA). (2025). Ustozlar Uchun, 67(1), 12-17. https://journal-web.uz/index.php/02/article/view/601