TARGETING VA RETARGETING: RAQAMLI REKLAMANING SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Authors

  • EGAMBERDIYEV MUZAFFAR FARMONQUL O‘G‘LI Author

Keywords:

targeting, retargeting, raqamli reklama, mijoz segmentatsiyasi, maqsadli auditoriya, Google Ads, Facebook Ads, personalizatsiya, konversiya, reklama samaradorligi.

Abstract

Ushbu maqolada targeting va retargeting tushunchalari, ularning raqamli marketingdagi o‘rni hamda samaradorligini oshirish usullari ko‘rib chiqiladi. Maqolada mijozlarni segmentatsiya qilish, maqsadli auditoriyani aniqlash va ularga mos reklama strategiyalarini ishlab chiqish muhimligi yoritiladi. Shuningdek, retargeting texnologiyasi orqali mijozlarning brend bilan qayta aloqasini ta’minlash usullari ham tahlil qilinadi. Maqola biznes egalari, marketologlar va raqamli reklama bilan shug‘ullanuvchilar uchun foydali bo‘lib, amaliy tavsiyalar va ilg‘or usullarni o‘z ichiga oladi.

Author Biography

  • EGAMBERDIYEV MUZAFFAR FARMONQUL O‘G‘LI

    Alfraganus University Iqtisodiyot kafedrasi dotsent v.b. PhD

Published

2025-02-15

How to Cite

TARGETING VA RETARGETING: RAQAMLI REKLAMANING SAMARADORLIGINI OSHIRISH. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(2), 285-289. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1317