TARGETING VA RETARGETING: RAQAMLI REKLAMANING SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Авторы

  • EGAMBERDIYEV MUZAFFAR FARMONQUL O‘G‘LI Автор

Ключевые слова:

targeting, retargeting, raqamli reklama, mijoz segmentatsiyasi, maqsadli auditoriya, Google Ads, Facebook Ads, personalizatsiya, konversiya, reklama samaradorligi.

Аннотация

Ushbu maqolada targeting va retargeting tushunchalari, ularning raqamli marketingdagi o‘rni hamda samaradorligini oshirish usullari ko‘rib chiqiladi. Maqolada mijozlarni segmentatsiya qilish, maqsadli auditoriyani aniqlash va ularga mos reklama strategiyalarini ishlab chiqish muhimligi yoritiladi. Shuningdek, retargeting texnologiyasi orqali mijozlarning brend bilan qayta aloqasini ta’minlash usullari ham tahlil qilinadi. Maqola biznes egalari, marketologlar va raqamli reklama bilan shug‘ullanuvchilar uchun foydali bo‘lib, amaliy tavsiyalar va ilg‘or usullarni o‘z ichiga oladi.

Биография автора

  • EGAMBERDIYEV MUZAFFAR FARMONQUL O‘G‘LI

    Alfraganus University Iqtisodiyot kafedrasi dotsent v.b. PhD

Опубликован

2025-02-15

Как цитировать

TARGETING VA RETARGETING: RAQAMLI REKLAMANING SAMARADORLIGINI OSHIRISH. (2025). Ta’limning Zamonaviy Transformatsiyasi, 16(2), 285-289. https://journal-web.uz/index.php/04/article/view/1317