BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARNI DARSLARDA KREATIV FIKRLASHGA O‘RGATISH METODLARI
##semicolon##
Kalit so‘zlar: boshlang‘ich sinf, kreativ yondashuv, ijodiy fikrlash, guruhda ishlash, muloqot, qobiliyat.##article.abstract##
Annotatsiya: Kreativ fikrlash, zamonaviy ta'lim jarayonida muhim ahamiyatga
ega. Ayniqsa, boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun bu qobiliyatni rivojlantirish,
ularning umumiy rivojlanishiga, muammolarni hal qilishga va yangi g‘oyalarni ishlab
chiqishga yordam beradi. O‘quvchilarning kreativ fikrlash qobiliyatini rivojlantirish
uchun turli metodlar va usullar mavjud. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf
o‘quvchilarini darslarda kreativ fikrlashga o‘rgatish metodlari haqida ma'lumotlar
berilgan.
##submission.citations##
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Abdullayeva, M. (2020). "Ta'limda kreativ fikrlashni rivojlantirish." Toshkent:
O‘zbekiston Respublikasi Ta'lim vazirligi.
2. Karimova, N. (2021). "Boshlang‘ich ta'limda ijodiy yondashuvlar." Samarqand:
Samarqand Davlat Universiteti.
3. Murodov, A. (2019). "O‘qituvchilarning kreativ fikrlash qobiliyatlarini
rivojlantirish metodlari." Buxoro: Buxoro Davlat Universiteti.
4. Tursunova, D. (2022). "Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida ijodiy fikrlashni
shakllantirish." Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti.
5. Rasulova, S. (2020). "O‘qitishda kreativ fikrlash strategiyalari." Farg‘ona: Farg‘ona
Davlat Universiteti.
6. Qodirov, E. (2021). "Ijodiy fikrlash va ta'lim: nazariya va amaliyot." Andijon:
Andijon Davlat Universiteti.
7. Xolmatova, R. (2022). "Boshlang‘ich ta'limda kreativ fikrlashni rivojlantirish
usullari." Namangan: Namangan Davlat Universiteti.