MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTI TASHKIL ETISH TARIXI.
##semicolon##
Kalit so‘zlar: maktabgacha taʼlim, taʼlim, bolalar, individual yondashuv, rivojlanish, pedagogik texnologiyalar.##article.abstract##
Annotatsiya: O‘zbekiston hududida maktabgacha taʼlim tashkiloti tashkil etish
tarixi, mustaqillikdan avvalgi davrlardan boshlangan bo‘lib, bu jarayonning
rivojlanishi mamlakatning ijtimoiy, iqtisodiy va madaniy hayotiga bevosita taʼsir
ko‘rsatgan. Maktabgacha taʼlim, bolalarning dastlabki taʼlim olish jarayonini tashkil
etish va ularning psixologik, jismoniy va ijtimoiy rivojlanishini taʼminlashda muhim
rol o‘ynaydi. Ushbu taʼlim turi, bolalarning kelajakdagi taʼlim va hayot yo‘lida
mustahkam poydevor yaratadi.
##submission.citations##
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Abdullaeva, M. (2020). "Maktabgacha taʼlim tizimining rivojlanishi: O‘zbekiston
tajribasi". Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Taʼlim vazirligi.
2. Qodirova, N. (2019). "Maktabgacha taʼlim muassasalarida pedagogik jarayon".
Toshkent: O‘zbekiston davlat pedagogika universiteti.
3. Ismoilova, D. (2021). "O‘zbekistonda maktabgacha taʼlim: tarix va zamonaviylik".
Samarqand: Samarqand davlat universiteti.
4. Axmedov, A. (2022). "Maktabgacha taʼlim tizimida innovatsion yondashuvlar".
Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti.
5. Rasulova, S. (2023). "Maktabgacha taʼlim va uning ijtimoiy ahamiyati". Buxoro:
Buxoro davlat universiteti.
6. Murodov, E. (2021). "Bolalar bog‘chalarining rivojlanishi va muammolari".
Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi.
7. Karimova, L. (2020). "Maktabgacha taʼlimda o‘yin va taʼlimning o‘zaro aloqasi".
Farg‘ona: Farg‘ona davlat universiteti.