OʻSMIRLARDAGI STRESSLI HOLATLAR VA AGRESSIV XATTI- HARAKATLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI

##article.authors##

  • Tangirova Dilshoda Abulkosimovna ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit soʻzlar: stress, o`smirlar, deviant xulq-atvor, psixik zo`riqish, agressiv xulq-atvor.

##article.abstract##

Annotatsiya:  Ushbu  maqolada  hozirgi  davrda  keng  tarqalgan  hamda  asosiy 
psixologik  muammolardan  biri  hisoblangan  o`smirlardagi  ruhiy  zoʻriqish  -  stress 
haqida fikrlar bayon etilgan. Shu bilan bir qatorda stressni kelib chiqish sabablari va 
uning oldini olish borasida ham tushuncha va tavsiyalar yoritilgan.  

##submission.citations##

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO’YXATI:

1. Бодров В. А. Информационный стресс: Учебное пособие для вузов.-

М.: ПЕР СЭ, 2000. 2. Реан А.А. Агрессия и агрессивность личности. - СПб,

1995.Змановская Э.В. Девиантология (психология девиантного поведения)- М.:

Академия, 2004.

2. Селье Ганс. Стресс без дистресса. - Москва, Прогресс. 1982. 124 с.

3. Аракулов, Г. (2022). Pedagogik va psixologik mashg ‘ulotlar

maktabgacha yoshdagi bolalarda muhim fenomen sifatida. Современные тенденции

инновационного развития науки и образования в глобальном мире, 1(3), 54-56.

4. Аракулов, Г. (2022). Факторы, влияющие на формирование агрессии

у подростков. Современные тенденции инновационного развития науки и

образования в глобальном мире, 1(3), 106-109.

5. Холова, М., & Аракулов, Г. (2022). Zamonaviy bilimlarni egallashda

pedagogik psixologiyaning ahamiyati. Современные тенденции инновационного

развития науки и образования в глобальном мире, 1(4), 219-221.

6. Toʻlqinovich, A. G. (2022). IJTIMOIY TARMOQLARNING YOSHLAR

ONGI VA

7. MA'NAVIYATIGA PSIXOLOGIK TA'SIRI. International Journal of

Contemporary Scientific and Technical Research, 561-566.

8. Yuldashev, S. (2021). THE PEDAGOGICAL ESSENCE OF THE

PROFESSIONAL ACTIVITY OF A TEACHER IN MILITARY EDUCATION.

International Journal of World Languages, 1(2).

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-02-02

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##common.pagination##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##