BOSHLANGʻICH SINFLARDA MATEMATIKA DARSLARINI OʻQITISHDA FAZOVIY GEOMETRIK SHAKLLARNING OʻRGATILISHI, OʻRNI VA AHAMIYATI

Authors

  • Xatamova Nursalat Raxmatovna Author

Keywords:

Kalit so’zlar: fazoviy geometrik shakllar, matematika, boshlangich ta’lim matematikasi, tasavvur, fazoviy tasavvur, vizual usullar, didaktik usullar.

Abstract

  Annotatsiya:  ushbu  maqolada  matematika  ta’limi  va  boshlangʻich  sinflarda 
matematika darslarini oʻqitishda fazoviy geometrik shakllarning oʻrgatilishi, ularning 
mazmuni,  o’qitish  usullari,  fazoviy  geometrik  shakllarni  o'rgatishning  ahamiyati, 
shakllari, vositalari, faoliyat turlari, o'qitishda e'tibor qilinishi lozim bo'lgan jihatlar 
xususidagi fikrlar o’rin olgan. 

References

ADABIYOTLAR

1. M. E. Jumayev. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. “Fan va

texnologiya”. Toshkent. 2004.

2. Abdullaеva Q.A., Ochilova M.O. va boshqalar. Boshlang`ich ta'lim kontsеptsiyasi.

Boshlang`ich ta'lim. – T.: «Sharq», 1998. 6-son., 12-22 b.

3. Abdullajonova M. Qobilova J. Kichik maktab yoshidagi o`quvchilar aqliy faoliyati.

Xalq ta'limi. 3-son. 2003. 52-53 bеtlar.

4. M. Ahmedov, N. Abdurahmonova, M. Jumayev 1- sinf uchun matematika darsligi.

“Turon- Iqbol" Toshkent-2019.

5. N. Abdurahmonova, L. O'rinboyeva 2-sinf uchun matematika darsligi. Toshkent.

“Yangiyo'l Poligraf servis"-2018.

6. S. Burxonov, O'. Xudoyorov, Q. Norqulova, N. Ruzikulova, L. Goibova 3- sinf

uchun matematika darsligi. “Sharq" nashriyot- matbaa aksiyadorlik kompaniyasi

bosh tahririyati. Toshkent- 2019.

7. N. Bikbayeva 4- sinf uchun matematika darsligi. “O'qituvchi" nashriyot- matbaa

ijodiy uyi. Toshkent-2020

Published

2025-02-04

How to Cite

Xatamova Nursalat Raxmatovna. (2025). BOSHLANGʻICH SINFLARDA MATEMATIKA DARSLARINI OʻQITISHDA FAZOVIY GEOMETRIK SHAKLLARNING OʻRGATILISHI, OʻRNI VA AHAMIYATI . TADQIQOTLAR, 55(2), 195-201. https://journal-web.uz/index.php/07/article/view/764

Similar Articles

1-10 of 297

You may also start an advanced similarity search for this article.