BOSHLANG’ICH SINF O‘QUVCHILARINING INTEGRATSION YONDASHUV ASOSIDA IJODIY SALOHIYATINI OSHISH YO‘LLARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: boshlang‘ich sinf, Integratsion yondashuv, ijodiy salohiyat, ta'lim metodikasi, tasavvur, ijodiy fikrlash, o‘z-o‘zini ifoda etish, ko‘nikmalar, innovatsion ta'lim.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy salohiyatini
oshirishning integratsion yondashuv asosida amalga oshirilishi ko‘rib chiqiladi.
Integratsion yondashuv o‘quvchilarga turli fanlar o‘rtasida bog‘lanishlarni o‘rnatish va
bir vaqtning o‘zida bir nechta ko‘nikmalarni rivojlantirish imkonini beradi. Maqola
ijodiy fikrlash, tasavvur va muammoni hal qilish kabi ko‘nikmalarni rivojlantirishga
yordam beradigan metod va texnikalar bilan tanishtiradi. Shuningdek, o‘quvchilarda
o‘z-o‘zini ifoda etish, tashabbuskorlik va xulq-atvorni yaxshilash uchun integratsion
yondashuvning ahamiyati tahlil qilinadi. Ta'lim jarayonida ijodiy salohiyatni
oshirishning samarali usullari va metodik yondashuvlar keltirilgan.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Djalilov, Sh. (2023). Boshlang‘ich ta'limda ijodiy salohiyatni rivojlantirish
metodlari. Tashkent: O‘qituvchi nashriyoti.
2. Ibragimov, R. (2022). Integratsion yondashuv asosida boshlang‘ich sinfda ijodiy
fikrlashni rivojlantirish. Samarkand: Samarqand universiteti nashriyoti.
3. Tursunov, S. (2021). Ta'limda ijodiy yondashuvlar va amaliy metodlar. Tashkent:
Ta'lim nashriyoti.
4. Bazarov, F. (2024). Innovatsion metodlar yordamida boshlang‘ich sinfda ijodiy
salohiyatni rivojlantirish. Bukhara: Buxoro davlat universiteti nashriyoti.
5. Kamalov, M. (2023). Boshlang‘ich ta'limda kreativ metodlar va integratsion
yondashuv. Andijon: Andijon davlat universiteti nashriyoti.