O‘QUVCHILARDA BILISH EHTIYOJLARINI SHAKLLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
##semicolon##
Kalit soʼzlar: bilish, motivlar, korreksion-adaptiv, munosabat##article.abstract##
ANNOTATSIYA
Maktablarda ta’lim sifatini oshirish uchun o‘quvchilarning “ta’lim olishga
nisbatan” munosabatini belgilab beruvchi ta’limiy ehtiyojlari negizida shakllanuvchi
motivatsion sohaga korreksion-adaptiv ta’sir etish muhim hisoblanadi.
##submission.citations##
1. Davletshin M.G. Zamonaviy maktab o‘qituvchisi psixologiyasi. – Toshkent, 1998.
– 94 b.
2. Двoрyaшинa М.Д., Пeхлeцкий И.Д. Ocнoвнie мaтeмaтичecкиe прoцeдурi
пcихoдиaгнocтичecкoгo иccлeдoвaниya. //Пcихoдиaгнocтичecкиe мeтoдi (в
кoмплeкcнoм лoнгитyuднoм иccлeдoвaнии cтудeнтoв). Л.: ЛГУ, 1976. – C. 35-
51. 3. Диaгнocтикa кoммуникaтивнoй coциaлнoй кoмпeтeнтнocти (КCК) /
Фeтиcкин Н.П., Кoзлoв В.В., Мaнуйлoв Г.М. Coциaлнo-пcихoлoгичecкaya
диaгнocтикa рaзвитиya личнocти и мaлiх групп. – М., 2002. – C.138-149.
3. Джурaев. Р.Х. Шкoлнaya пcихoлoгичecкaya cлужбa. – М., 1991.
4. Дубрoвинa И.В // Кaгaнeр A.Г., Aлипa И.В. Пcихoлoгиya и пcихoтeрaпиya в
Рoccии,
5. 2000: cпрaвoчнoe издaниe. – М.: Имaтoн, 2000. – C. 29-34.