DAVLAT MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TARBIYACHILARNING KOMPETENSIYAVIY MASHG‘ULOTLARNI BOSHQARISHI
##semicolon##
Kalit so‘zlar: kompetensiyaviy yondashuv, maktabgacha ta'lim, mashg‘ulot boshqaruvi, o‘yin texnologiyalari, loyiha usuli, mustaqil fikrlash.##article.abstract##
Annotatsiya: Maktabgacha ta'lim tashkilotlarida kompetensiyaviy yondashuv
asosida ta'lim-tarbiya jarayonini tashkil etish o‘ta muhimdir. Ushbu maqolada
kompetensiyaviy mashg‘ulotlarning mohiyati, ularni boshqarishning ahamiyati va
samarali boshqarish usullari haqida so‘z yuritiladi.
##submission.citations##
ADABIYOTLAR RO‘YXATI
1. Rasulov, O. (2023). Kompetensiyaviy yondashuv asosida maktabgacha ta'limni
tashkil etish. Toshkent: Ilmiy Nashr Markazi.
2. Nabieva, Z. (2022). Maktabgacha ta'limda innovatsion pedagogik texnologiyalar.
Samarqand: Ma'naviyat Nashriyoti.
3. G‘ulomov, D. (2023). O‘yin texnologiyalarining ta'limda tutgan o‘rni. Toshkent:
Pedagogika Nashriyoti.
4. Ergashev, N. (2022). Bolalarning ijtimoiy ko‘nikmalarini rivojlantirish metodikasi.
Qarshi: Innovatsiya Matbaa.
5. Karimov, J. (2021). Loyiha usuli va uni ta'limda qo‘llash usullari. Buxoro: Yangi
Avlod Nashriyoti.
6. Xolmatova, L. (2023). Maktabgacha yoshdagi bolalarda mustaqil fikrlashni
rivojlantirish. Nukus: Ta'lim Nashriyoti.
7. Bobojonov, F. (2022). Monitoring va tahlilning ta'lim jarayonidagi o‘rni.
Namangan: Innovatsion Texnologiyalar Nashriyoti.
8. Axmedova, N. (2023). Kompetensiyaviy yondashuvning zamonaviy usullari.
Toshkent: Ilm-Fan Markazi.
9. Bekmurodov, K. (2022). Maktabgacha ta'lim tashkilotlarida mashg‘ulotlarni
boshqarish tamoyillari. Farg‘ona: Ma'lumot Nashriyoti.
10. Abdullayeva, M. (2021). Ta'lim jarayonida individual yondashuvning afzalliklari.
Toshkent: Innovatsion Pedagogika Markazi.