BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING OʻZLASHTIRISH JARAYONIDA VUJUDGA KELADIGAN QIYINCHILIKLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI

Authors

  • O'tayeva Muxayyo Nuriddin qizi Author

Keywords:

Kalit so’zlar: aqliy mehnat, boshlang’ich sinf, yetakchilik qobilyati

Abstract

Annotatsiya:  Ta`limning  mazmuni  o`quvchining  bilimlarini  egallashga 
qiziqishi o`z aqliy mehnat natijasidan qanoatlanish hissi bilan uzviy bog`liqdir. Bu his 
o`qituvchining  rag`batlantirish  bilan  amalga  oshiriladi  va  o`quvchida  samaraliroq 
ishlash  moyili  istagini  shakllantiradi.  Bolada  paydo  bo`lgan  faxrlanish  o`z  kuchiga 
ishonch hisslari bilimlarni o`zlashtirish va malakalarini rivojlanishiga xizmat qiladi. 
Kichik  maktab  yoshidagi  bolalarni  o`qitish  jarayoni,  o`quv  faoliyatining  asosiy 
kamponetlari: O`quv vaziyatlari, o`quv harakatlari, nazorat etishi va baholash bilan 
tanishtirishdan boshlanadi. Bu borada barcha predmetli harakatlar aqliy rivojlantirishga 
qulay bo’lgan sharoitda amalga oshirilishi juda muhim. 

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

1. Ta’lim to’g’risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. Toshkent 1997 y.

2. Goliza M.V. “Возристная и педагогичеслая психология”

3. Gafarov A.E, “ Pedagogik amaliyot”. Toshkent 2002 y.

4. Gurova A. “Диагностика психочесткого разбитая детей”.

Published

2025-01-18

How to Cite

O'tayeva Muxayyo Nuriddin qizi. (2025). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING OʻZLASHTIRISH JARAYONIDA VUJUDGA KELADIGAN QIYINCHILIKLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 37(2), 69-72. https://journal-web.uz/index.php/06/article/view/18

Similar Articles

1-10 of 192

You may also start an advanced similarity search for this article.