BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING OʻZLASHTIRISH JARAYONIDA VUJUDGA KELADIGAN QIYINCHILIKLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI

##article.authors##

  • O'tayeva Muxayyo Nuriddin qizi ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so’zlar: aqliy mehnat, boshlang’ich sinf, yetakchilik qobilyati

##article.abstract##

Annotatsiya:  Ta`limning  mazmuni  o`quvchining  bilimlarini  egallashga 
qiziqishi o`z aqliy mehnat natijasidan qanoatlanish hissi bilan uzviy bog`liqdir. Bu his 
o`qituvchining  rag`batlantirish  bilan  amalga  oshiriladi  va  o`quvchida  samaraliroq 
ishlash  moyili  istagini  shakllantiradi.  Bolada  paydo  bo`lgan  faxrlanish  o`z  kuchiga 
ishonch hisslari bilimlarni o`zlashtirish va malakalarini rivojlanishiga xizmat qiladi. 
Kichik  maktab  yoshidagi  bolalarni  o`qitish  jarayoni,  o`quv  faoliyatining  asosiy 
kamponetlari: O`quv vaziyatlari, o`quv harakatlari, nazorat etishi va baholash bilan 
tanishtirishdan boshlanadi. Bu borada barcha predmetli harakatlar aqliy rivojlantirishga 
qulay bo’lgan sharoitda amalga oshirilishi juda muhim. 

##submission.citations##

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

1. Ta’lim to’g’risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. Toshkent 1997 y.

2. Goliza M.V. “Возристная и педагогичеслая психология”

3. Gafarov A.E, “ Pedagogik amaliyot”. Toshkent 2002 y.

4. Gurova A. “Диагностика психочесткого разбитая детей”.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-01-18

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##common.pagination##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##