BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING OʻZLASHTIRISH JARAYONIDA VUJUDGA KELADIGAN QIYINCHILIKLARNI OLDINI OLISHNING PSIXOLOGIK YECHIMLARI
##semicolon##
Kalit so’zlar: aqliy mehnat, boshlang’ich sinf, yetakchilik qobilyati##article.abstract##
Annotatsiya: Ta`limning mazmuni o`quvchining bilimlarini egallashga
qiziqishi o`z aqliy mehnat natijasidan qanoatlanish hissi bilan uzviy bog`liqdir. Bu his
o`qituvchining rag`batlantirish bilan amalga oshiriladi va o`quvchida samaraliroq
ishlash moyili istagini shakllantiradi. Bolada paydo bo`lgan faxrlanish o`z kuchiga
ishonch hisslari bilimlarni o`zlashtirish va malakalarini rivojlanishiga xizmat qiladi.
Kichik maktab yoshidagi bolalarni o`qitish jarayoni, o`quv faoliyatining asosiy
kamponetlari: O`quv vaziyatlari, o`quv harakatlari, nazorat etishi va baholash bilan
tanishtirishdan boshlanadi. Bu borada barcha predmetli harakatlar aqliy rivojlantirishga
qulay bo’lgan sharoitda amalga oshirilishi juda muhim.
##submission.citations##
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
1. Ta’lim to’g’risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. Toshkent 1997 y.
2. Goliza M.V. “Возристная и педагогичеслая психология”
3. Gafarov A.E, “ Pedagogik amaliyot”. Toshkent 2002 y.
4. Gurova A. “Диагностика психочесткого разбитая детей”.